jempiesomsagt

Legelingen ägel

Publicerad 2020-04-02 08:43:46 i Allmänt,

Jag hatar att bli lurad och jag känner mig extra utsatt just nu för det verkar som att min hjärna kopplat ur lite (mycket) sen jag blev gravid. Jag känner alltså att jag är lite mer korkad än vanligt, och jag vill egentligen inte skylla det på graviditeten men jag blir tvungen. Det kom ju i och med det. I alla fall, igår var det första april och flera lurade mig och jag gick på allt, stenhårt. SUCK. 
Däremot så blev jag lite sur när jag såg på Efter fem och de sa att de flesta medier valt att skita i aprilskämt just i år PGA DET ALLVARLIGA LÄGET. Ursäkta mig men, är det inte i allvarliga lägen OM NÅGOT som vi behöver skratta lite också? Jag tycker det är lite bajsnödigt, jag kan inte hjälpa det.
Jag gillar ju larv och fånerier och jag kom då att tänka på att det vore helt underbart att se en nyhetssändning där nyhetsuppläsaren inte kan säga R utan säger L istället. Till exempel. Helt seriöst en hel nyhetssändning igenom. Det vore så jävla upplyftande. Legelingen hal platat med folkhälsomyndigheten och ändlat liktlinjel på glund av colonautblottet. Eller att någon har en marshmallow i varje kind och kör pressträff som om inget hänt. Jag önskar att världen kunde se ut lite mer så, men det får nog bli i ett annat liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela